قوانین عمومی

تورهای داخلی

شرایط قرارداد تورهای داخلی اختصاصی

موضوع قرارداد:

  • موضوع این قرارداد تعیین حدود و وظایف و مسئولیت‌های طرفین قرارداد برای انجام مسافرت می‌باشد.

شرح خدمات:

  • خدمات، نرخ و زمان سفر بر اساس صفحه اصلی قرارداد بوده که این شرایط به آن ضمیمه می‌باشد.

طرفین قرارداد:

  • ثبت‌نام کننده، نماینده تام‌الاختیار افرادی است که از جانب آنها اقدام به ثبت‌نام در سفر نموده و ازاین‌پس، مسافر نامیده می‌شود. مشخصات فردی افراد ثبت‌نام‌شده در صفحه اصلی قرارداد درج شده که این شرایط به آن ضمیمه شده است.
  • دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی مرز پرگهر که ازاین‌پس کارگزار نامیده می‌شود.

شرایط قرارداد:

  1. این پیوست می‌تواند به‌صورت دستی تهیه شود و یا به‌صورت الکترونیک توسط مسافر یا نماینده او از طریق تارنمای اختصاصی کارگزار تأیید و با پرداخت الکترونیک، خدمات مندرج در قرارداد برای شرکت‌کنندگان خریداری شود.
  2. امضاء قرارداد یا خرید تور به‌صورت الکترونیک از طرف مسافر یا نماینده وی، به‌منزله مطالعه دقیق مشخصات سفر، آگاهی کامل از مفاد قرارداد، شرایط ابطال سفر و اطلاع از کلیه لوازم ضروری و شخصی مورد نیاز سفر بوده و کلیه مسئولیت‌های ناشی از عدم توجه به مفاد این پیوست متوجه مسافر خواهد بود.
  3. درصورتی‌که مسافر به هر دلیل برای سایر مسافرین، سرپرست گروه، راهنمایان محلی و کلاً کسانی که در اجرای گشت نقش دارند، مزاحمتی ایجاد نماید و یا مرتکب اعمال خلاف شئونات و قوانین جمهوری اسلامی و یا ارزش‌های فرهنگی و بومی شود، سرپرست گروه موظف است برحسب مورد تصمیم لازم را در خصوص این مسافر اخذ نموده و مراتب را جهت ضبط به کارگزار گزارش نماید.
  4. درصورتی‌که مقامات انتظامی یا مسئولین محلی به هر دلیلی از ورود مسافر به مقصد ممانعت کنند، مسافر ملزم به تبعیت از دستورات بوده و هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده کارگزار نخواهد بود.
    1. تبصره 1: در صورت بروز این اتفاق، نماینده کارگزار (راهنما) در صورت داشتن زمان لازم، مجاز به جابجایی سفر بوده و مسافر ملزم به تبعیت از راهنما خواهد بود.
  5. در صورت بروز هرگونه اختلاف بین طرفین قرارداد، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرجع رسیدگی می‌باشد و آراء صادره مورد توافق طرفین خواهد بود.

هتل و اقامت:

  1. در صورت اقامت در هتل، قیمت هر گشت بر اساس اتاق 2 نفره تنظیم می‌شود. در صورت استفاده از اتاق یک‌نفره، مابه‌التفاوت قیمت اتاق دریافت خواهد شد.
    1. تبصره 2: در اکثر هتل‌ها، تخت سوم در اتاق‌های 3 تخته از نوع سفری و یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق 2 تخته گذاشته می‌شود.
    2. تبصره 3: ساعت تحویل اتاق‌های هتل به هنگام ورود ساعت 14 و تخلیه ساعت 11 صبح بوده که مسافر موظف به رعایت آن است. تحویل و تخلیه اتاق قبل و بعد از ساعات اعلام شده تابع قوانین هتل بوده و هزینه‌های احتمالی بر عهده مسافر است.
  2. استفاده از خدمات هتل از قبیل مواد خوراکی و نوشیدنی، خشک‌شویی و... تابع قوانین هتل بوده و پرداخت هزینه‌های انجام شده به‌عهده مسافر است.
  3. مسئولیت تأخیر، کنسلی، سرویس داخلی در سفرهای هوایی، ریلی،‌ دریایی و جاده‌ای و همچنین مسائل فنی مربوط به وسایل نقلیه موجود در برنامه سفر، به‌عهده شرکت یا سازمان مربوطه است.
  4. درخصوص امور مربوط به پروازهای هوایی با توجه به مقررات حمل و نقل هوایی که در تاریخ 12 اکتبر 1929 در ورشو به امضاء رسیده است و نیز اصلاحیه پیمان مزبور که در تاریخ 28 سپتامبر 1995 در لاهه تصویب شده و همچنین مقررات مربوط به سازمان هواپیمایی کشوری عمل خواهد شد.

تعهدات مسافر:‌

  1. همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی در تمامی سفرهای داخلی الزامی است.
  2. مسافر یا نماینده ایشان موظف است در هنگام ثبت‌نام، مشخصات فردی خود و همراهان را به‌طور صحیح و کامل ذکر نماید. بدیهی است عواقب بروز هرگونه مشکلی که به‌علت مغایرت در ثبت مشخصات مسافر ایجاد شود، متوجه مسافر و یا نماینده وی بوده و کارگزار در این رابطه هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  3. مسئولیت مراقبت از فرزندان، اموال و مدارک شخصی به‌عهده مسافر بوده و در صورت مفقود شدن آن هیچ نوع مسئولیتی متوجه کارگزار و راهنما نخواهد بود.
  4. مسافر موظف است در ساعات اعلام شده در برنامه‌های گشت شرکت نموده و در صورت عدم حضور به‌موقع به هنگام حرکت تور، شخصاً متعهد قبول مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه‌های مربوطه جهت پیوستن به گروه و ادامه برنامه تور خواهد بود و کارگزار مربوطه هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. زمان انتظار برای ترانسفر مسافران در فرودگاه حداکثر 45 دقیقه می‌باشد.
  5. در صورت افزایش و یا تغییر نرخ حاصله در قیمت گشت، اعم از افزایش نرخ بلیت، هتل و سایر خدمات، با ارایه مدارک مستند از سوی کارگزار، مسافر موظف به پرداخت مابه‌التفاوت اعلام‌شده به کارگزار می‌باشد.
    1. تبصره 4: چنانچه مسافر شرایط مندرج در ماده فوق را نپذیرد موظف به پرداخت هزینه ابطال مطابق با «جدول شماره 1» خواهد بود.
  6. هزینه‌های اضافی و خارج از برنامه گشت به‌عهده مسافرین می‌باشد که لازم است در زمان اجرای گشت نسبت به پرداخت آن اقدام شود.
  7. در صورت وارد نمودن خسارت به هتل‌ها، رستوران‌ها، اماکن و وسایط نقلیه توسط مسافر، وی شخصاً مسئول پرداخت خسارت می‌باشد.
  8. هرگونه هزینه و خسارت در طول سفر که به دلایل تبعیت نکردن از دستورات راهنما، گشت‌های خارج از خدمات کارگزار و یا عدم استفاده از لوازم ضروری شخصی هر سفر (مندرج در صفحه ویژه هر سفر در تارنمای اختصاصی کارگزار) به‌وجود آید تماماً متوجه مسافر خواهد بود.
  9. مسافر موظف است به هنگام ثبت‌نام معادل 50% هزینه کل تور را در قبال اخذ رسید پرداخت و تا 48 ساعت قبل از حرکت تور، ‌الباقی هزینه تور را تسویه نماید.

 

تعهدات کارگزار:

  1. کارگزار موظف است نرخ و کلیه برنامه‌های خدمات گشت را به‌صورت بروشور، کتبی و یا در تارنمای اختصاصی خود به مسافر اعلام نماید. درصورتی‌که برنامه ارایه شده توسط کارگزار در طول سفر عیناً به اجرا گذاشته نشود، مسافر مجاز است موارد را با ارایه دلایل مستدل به کارگزار اعلام نموده و کارگزار موظف به جلب رضایت مسافر است.
    1. تبصره 5: در صورت وقوع هرگونه پیشامد غیرمنتظره از قبیل شرایط فوق‌العاده جوی، جنگ، شورش و مشکلاتی که از کنترل کارگزار خارج بوده و سبب ابطال یا تغییر برنامه گشت و یا مسافر شود مسئولیتی متوجه کارگزار نخواهد بود.
  2. در صورت عدم امکان رزرو هتل مندرج در این قرارداد، کارگزار موظف به رزرو هتلی با همان درجه و کیفیت می‌باشد.
  3. کارگزار موظف است در گشت‌ها، از راهنمای مورد تایید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استفاده نماید.
  4. کارگزار موظف است بیمه مسئولیت مدنی را بر طبق مندرجات این قرارداد در مورد مسافر اعمال نماید.
    1. تبصره 6: در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای در طول سفر، مسافر باید بر اساس شرایط بیمه تحت پوشش اقدام نماید. در این خصوص کارگزار همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.
    2. تبصره 7: در صورت بروز هرگونه حادثه که منجر به خسارت جسمانی در طول سفر گردد، مسافر خود موظف به پرداخت هزینه‌های امداد و نجات و درمان می‌باشد. بدیهی است مسافر می‌تواند پس از طی مراحل قانونی و پزشکی با دریافت گزارش از کارگزار به شرکت بیمه مراجعه و طبق تعرفه‌های بیمه اقدام به دریافت خسارت نماید. در خصوص هزینه‌های درمانی مازاد بر بیمه هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه کارگزار نخواهد بود.
    3. تبصره 8: در صورت درخواست مسافر برای اعمال بیمه‌های تکمیلی و حوادث، کارگزار باید با دریافت هزینه آن از مسافر، نسبت به صدور بیمه‌های درخواستی اقدام نماید.

نرخ و شرایط ابطال گشت‌ها توسط مسافر:‌‌

  • تبصره 9: در ثبت‌نام‌های گروهی فقط فردی که به نمایندگی از سوی مسافران اقدام به ثبت‌نام و عقد قرارداد نموده مجاز به مراجعه به کارگزار جهت پیگیری، ابطال و یا دریافت وجوه پرداختی می‌باشد و سایر مسافرین در این خصوص مجاز به مراجعه به کارگزار نمی‌باشند.
  • تبصره 10: در صورت چارتر (دربست) بودن محل اقامت، بلیط هواپیما و یا قطار جرایم ابطالی با ارایه مدارک بر اساس مقررات مربوطه اخذ خواهد شد.
  • تبصره 11: جریمه کنسلی از قیمت نهایی شامل هر فرد ثبت‌نام شده محاسبه و کسر می‌گردد.
  • تبصره 12: درصورتی‌که وسیله نقلیه مورد استفاده در سفر هواپیما یا قطار باشد، علاوه بر مبالغ درج شده در «جدول شماره 1»، جریمه ابطال بلیط هواپیما
  • یا قطار نیز دریافت خواهد شد.
  • شرایط ابطال و کنسلی بشرج ذیل می باشد
  • از زمان ثبت‌نام تا 30 روز قبل از سفر

    5%

       

    از 29 تا 15 روز قبل از سفر

    10%

       

    از 14 تا 7 روز قبل از سفر

    20%

       

    از 6 تا 3 روز قبل از سفر

    25%

       

    از 2 تا 1 روز قبل از سفر

    50%

       

    از 24 تا 12 ساعت قبل از سفر

    70%

       

    از 12 ساعت قبل و یا عدم حضور در سفر

    90%

       

     

     

    * گشت‌های نوروزی گشت‌هایی هستند که در فاصله زمانی 25 اسفند لغایت 15 فروردین سال بعد برگزار می‌گردد.

     

قوانین تورهای خارجی

 قوانین تورهای خارج از کشور و شرایط ابطال و استرداد

موضوع متن

موضوع این قـرار داد تعیین حدود و وظایف مسئولیت ها و تعهدات طـرفین و همچنین نــرخ گشت برای انجام مسافرت و گشت های دسته جمعی و انفرادی در تورهای داخلی – خارجی و یا صدور ویزا می باشـد.

شرایط عمومی تورهای خارج از کشور

ماده ۱:چنانچه گشت به حد نصاب مورد نظر نرسد (حداقل۱۵نفر) کارگزار مجاز به ابطال و استرداد وجوه دریافتی از مسافر می باشـد.

تبصره ۱:کارگزار موظف است در این خصوص ۷۲ ساعت قبل از حرکت موضوع را به اطلاع مسافر  برساند .

ماده ۲:قیمت هر گشت بر اساس اتاق دو نفره تنظیم و در صورت استفاده از اتاق یک نفره مابه التفاوت اتاق دریافت می شود و در صورت استفاده نفر سوم  در اتاق دو نفره ( سرویس اضافه یا کف خواب )مبلغ اضافه دریافتی کسر می گردد .

ماده ۳:در خصوص امور مربوط به پروازهای هوایی ، با توجه به مقررات حمل و نقل هوایی که در تاریخ ۱۲ اکتبر ۱۹۲۹ در ورشو به امضا رسیده است ونیز اصلاحیه پیمان مزبور در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۵ در لایحه تصویب گردیده وهمچنین مقررات مربوط به سازمان هواپیمایی کشوری عمل خواهد شد.

ماده ۴:پـذیرایی در هتل به تعداد شب های اقامت می باشد .

ماده ۵:ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و خروج ساعت ۱۲:۰۰ می باشد .

 شرایط خاص تورهای خارجی

ماده ۶:کارگزار در خصوص عدم صدور  رواید از سوی سفارتخانه برای هیچ یک از مسافرین مسئولیت نداشته و چنانچه مسافرینی به صورت گروهی ثبت نام نموده و بدلایل سفارتخانه مربوطه از صدور روادید برای هر یک از آنان ممانعت بعمل آورد سایر مسافرین می بایستی از گشت استفاده نموده و در صورت اعلام انصراف میبایست ، مطابق ماده ۱۱ این قرارداد جرایم متعلقه را پرداخت نمایند .

تبصره ۲:در خصوص بستگان درجه یک ( پدر،مادر،همسر و فرزندان مجرد ) ۵۰ % هزینه جرایم متعلقه در ماده ۱۱ اخد خواهد شد و درخصوص افرادی که موفق به اخذ ویزا نشده اند طبق ماده ۳۱ عمل خواهد شد.

شرایط و قوانین استرداد تورهای چارتر و غیر چارتر خارجی

ماده ۷:گشت های نوروزی شامل گشت هایی می باشد که در فاصله زمانی ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال بعد برگزار می گردد .

ماده ۸:مسافر یا نماینده ایشان موظف است در هنگام ثبت نام، مشخصات فردی خود و همراهان را بطور صحیح و کامل ذکر نماید. بدیهی است هرگونه مغایرتی که در ثبت مشخصات مسافر صورت گیرد متوجه نماینده ویا مسافر بوده و کارگزار در این خصوص هیچگونه مسئولیت در ارتباط با آن مسافر نخواهد داشت.

ماده ۹:درخواست انصراف از سفر باید بصورت حضوری و توسط شخص مسافر و یا نماینده رسمی وی بصورت مکتوب انجام شود .

تبصره ۳:درخصوص ثبت نام گروهی، فقط فردی که به نمایندگی از سوی مسافرین اقدام به ثبت نام و عقد قرارداد نموده مجاز به مراجعه به کارگزار جهت هرگونه پیگیری، ابطال و یا دریافت وجوه پرداختی می باشد و سایر مسافرین در این خصوص مجاز به مراجعه به کارگزار نمی باشند. همچنین فرد ثبت نام کننده به عنوان نماینده، موظف است اطلاعات سفر را به سایر مسافرین انتقال دهد.

تبصره ۴:در تور های چاتر خارجی به دلیل گارانتی بودن هتل و وسیله ایاب و ذهاب از قبیل پرواز یا قطار و اتوبوس و سایر وسایل نقلیه هیچ گونه وجهی به مسافر مسترد و عودت نمی گردد.

ماده ۱۰:در تورهای خارج از کشور ، در صورت انصراف کتبی مسافر تورهای خارجی از همراهی تور تا یکماه قبل پرواز معدل ۲۰ % قیمت کل تور و از یکماه تا سه هفته قبا از پرواز معادل ۳۰ % قیمت کل تور و از سه هفته تا ۷۲ ساعت قبل پرواز معادل ۵۰ % قیمت کل تور و در کمتر از ۷۲ ساعت قبل از پرواز معادل ۷۰ % قیمت کل تور بعنوان جریمه از کل مبلغ قرارداد کسر و مابقی وجوه به مسافر پرداخت خواهد شد .

تبصره ۵: در مورد تاخیر یا کنسلی در سفرهای هوایی، ریلی و دریایی بر اساس قوانین مربوطه عمل خواهد شد.

تبصره ۶:کارگزار موظف است تاریخ و شماره انصراف کتبی مسافر را در دفاتر رسمی خود ثبت نماید .

تعهدات عمومی کارگزار

ماده ۱۱:کارگزار موظف است  نرخ و برنامه های خدمات گشت را بصورت قرارداد مکتوب به مسافر ارائه نماید .

ماده ۱۲:کارگزار متعهد است که برنامه سفر و گشت مورد توافق را به طور کامل انجام داده ودر صورت وقوع هر گونه پیشامد غیر منتظره از قبیل: جنگ .شورش .اعتصاب وشرایط جوی و مشکلاتی  که از کنترل  کار گزار خارج بوده و سبب ابطال و تغییر برنامه گشت یا مسافرت شود مسئولیتی متوجه کارگزار نخواهد بود.

ماده ۱۳:کارگزار موظف است بیمه کامل در مورد مسافر را اعمال نموده و در صورت بروز هر گونه حادثه ای در طول سفر مسافر می بایست بر اساس شرایط  بیمه تحت پوشش اقدام نماید ودر این خصوص کارگزار همکاری و مساعدت  لازم را به عمل خواهد آورد.

 تعهدات عمومی مسافر

ماده ۱۴:رعایت شئونات اسلامی در طول سفر از سوی مسافر الزامی است .

ماده ۱۵:مسافر موظف است در ساعت اعلام شده در برنامه گشت شرکت نموده و در صورت عدم حضور بموقع هنگام حرکت تور شخصا ” متعهد قبول مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه های مربوطه جهت پیوستن به گروه و ادامه برنامه تور خواهد بود و کارگزار مربوطه هیچگونه مسئولیتی  در این خصوص نخواهد داشت .

ماده ۱۶:در صورتی که در برنامه اعم بلیت یا هتل و یا سایر خدمات افزایش نرخ حاصل گردد مسافر موظف به پرداخت مابه التفاوت می باشد.

تبصره ۷:چنانچه مسافر به شرایط مندرج در ماده فوق را نپذیرد موظف به پرداخت هزینه ابطال برنامه خواهد بود.

ماده ۱۷:مسافر موظف است به هنگام ثبت نام ۵۰ % هزینه کل تور را در قبال اخذ رسید پرداخت و تا یک ماه قبل از پرواز الباقی هزینه را تسویه نماید .لازم به ذکر است در تورهای چارتر به دلیل سوخت کامل جایگاه بلیت و هتل و عدم استرداد  ۱۰۰ % هزینه تور در زمان عقد قرارداد از مسافر دریافت می گردد .

ماده ۱۸:امضای قرارداد یا خرید تور به صورت الکترونیک یا انتقال وجه از طرف مسافر یا نماینده وی، به منزله مطالعه دقیق مشخصات سفر، آگاهی کامل از مفاد قرارداد، شرایط ابطال سفر و اطلاع از کلیه لوازم ضروری و شخصی مورد نیاز سفر بوده و کلیه مسئولیت های ناشی از عدم توجه به مفاد این پیوست متوجه مسافر خواهد بود.

تبصره ۸:صدور بلیت طفل یا خردسال با تایید نماینده مسافر بوده و درصورت عدم ارائه صحیح اطلاعات شناسایی بروز هرگونه مشکلی ،نماینده مسافر شخصا ” مسئول خواهد بود .

تبصره ۹:حفظ اموال یا مدارک شخصی به عهده مسافر بوده و در صورت مفقود شدن مدیریت یا کارگزار مسئولیتی ندارد.

ماده ۱۹:درصورتیکه مسافر به هر دلیل جدا از برنامه سفر کارگزار به گروه ملحق و یا قبل از پایان سفر از گروه جدا شود، بیمه مسافر فقط از ابتدای الحاق وی به سفر و یا تا زمان انفصال وی از سفر معتبر بوده و فقط در مدت زمان حضور وی در سفر اعمال خواهد شد و در خارج از این زمان شرکت مسئولیتی در قبال بیمه مسافر نخواهد داشت.

ماده ۲۰:در صورت بروز هرگونه حادثه که منجر به خسارت جسمانی در طول سفر گردد، مسافر خود موظف به پرداخت هزینه های امداد و نجات و درمان می باشد. بدیهی است مسافر می تواند پس از طی مراحل قانونی و پزشکی با دریافت گزارش از کارگزار به شرکت بیمه مراجعه و طبق تعرفه های بیمه اقدام به دریافت خسارت نماید. در خصوص هزینه های درمانی مازاد بر بیمه هیچگونه مسئولیتی متوجه کارگزار نخواهد بود.

تعهدات مسافران تورهای خارجی

ماده ۲۱:در صورتیکه مسافر به هر دلیل برای سایر مسافرین یا سرپرست گروه یا راهنمایان محلی و کلا ” کسانی که در اجرای گشت نقش داشته باشند مزاحمتی ایجاد نماید و یا مرتکب اعمال خلاف شئونات جمهوری اسلامی ایران و یا کشور مربوطه گردد ، سرپرست گروه موظف است برحسب مورد تصمیم لازم را درخصوص مسافر خاطی اخذ نموده و مراتبط را جهت ضبط موضوع به کارگزار مجری گزارش نماید .

ماده ۲۲:چنانچه صدور ویزا و تحویل گذرنامه توسط برخی سفارتخانه ها در ساعات آخر قبل از شروع سفر صورت بگیرد مسافر بایستی مقدمات سفر خود را از قبل آماده نموده باشد .

ماده ۲۳:تامین هزینه های ارزی به طرق قانونی بعهده مسافرین می باشد .

ماده ۲۴:ارائه ضامن معتبر بر حسب نیاز گشت هایی که احتیاج به معرفی ضامن و یا ارائه ضمانت نامه معتبردار ، از سوی مسافر الزامی بوده و در صورت درخواست سفارتخانه مربوطه جهت انجام مصاحبه با مسافر و یا انگشت نگاری به منظور صدور روادید مسافر باید با هماهنگی کارگزار در کنسولگری سفارتخانه ذیربط حضور یافته و در مصاحبه شرکت نماید و در صورت عدم حضور مسافر در وقت تعیین شده و یا عدم ارائه مدرک کافی درخواستی از سوی سفارتخانه که منجر به عدم دریافت روادید می گردد ، جرائم منعقده در ماده ۱۱ قرارداد اخذ خواهد شد .

ماده ۲۵:در صورتیکه مسافر کلیه مدارک مورد نیاز خود را بموقع تسلیم  و بر اساس صورت نیز در وقت مقرر در سفارتخانه مربوطه حاضر و مراحل مختلف مصاحبه را انجام دهد ولی به هر علت ، سفارت از صدور روادید وی خودداری نماید ، مسافر حق هیچگونه اعتراضی نداشته و کارگزار موظف به استرداد وجه دریافتی پس از کسر ۱۰ % هزینه ریالی تور بعنوان هزینه های انجام شده به مسافر خواهد بود .

ماده ۲۶:در صوتیکه هنگام ابطال تور توسط مسافر روادید مسافر اخذ شده باشد کارگزار مجاز به ابطال روادید مربوطه توسط مقامات سفارت صادر کننده روادید خواهد بود و جرائم منعقده در ماده ۸ قرارداد اخذ خواهد شد.

ماده ۲۷:چنانچه مسافر ممنوع الخروج یا در بدو ورود به کشوری مقامات محلی از ورود آن به کشور جلوگیری نمایند منسافر ملزم به پرداخت جریمه های ماده ۱۱ این قرارداد بوده و سرپرست تور فقط موظف به همکاری جهت بازگشت مسافر به کشور می باشد و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد و اقامت در سالن ترانزیت تا زمان بازگشت و هزینه های مربوطه بعهده مسافر می باشد .

ماده ۲۸:مسافر متعهد است در طول استفاده از خدمات قید شده در این قرارداد کلیه ضوابط اعلام شده از سوی کارگزار را رعایت و در صورت وارد نمودن خسارت به هتل ها ، رستوران ها ، اماکن و وسایل نقلیه شخصا ” مسئول پرداخت خسارت می باشد و در صورت عدم تامین خسارت وارده ، کاگزار مجاز به استفاده از تضمین مسافر براساس مدارک مستند پس از کسب موافقت از سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بعنوان حکم می باشد .

رسیدگی های سازمان

ماده ۲۹:در صورتیکه برنامه ارائه شده توسط کارگزار در طول سفر عینا ” به اجرا گذاشته نشود مسافر مجاز است موارد را با ارائه دلایل کافی به کارگزار اعلام نموده و کارگزار موظف به جلب رضایت مسافر می باشد و در صورت بروز اختلاف رای  سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بعنوان حکم مورد پذیرش طرفین قرار می گیرد .

ماده ۳۰: در صورت بروز هرگونه اختلاف بین طرفین قرارداد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مرجع رسیدگی حکم بوده و آراء صادر مورد توافق طرفین خواهد بود .

این قرارداد در ۳۰ ماده و ۹ تبصره در ۲ نسخه که هر کدام حکم واحد را دارد تنظیم و بر اساس مواد ۲۳۰ و ۲۲۱ و ۱۰ قانون مدنی بوده که برای طرفین و قائم مقام قانونی انها لازم الاتباع می باشد وتوسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تنظیم و به تایید رسیده است و جهت اطلاع رسانی و روشن ساختن قوانین بین شرکت ایرونا سیر و مسافر یا نماینده قانونی آن می باشد .

خرید اعتباری همکاران

در راستای ارتقای کیفیت فضای همکاری و تسریع فرایند رزرواسیون، همکاران محترم میتوانند با اخذ ساین، بدون اتلاف وقت و مکاتبات با آژانس، از ظرفیت باقیمانده تور اطمینان حاصل و همچنین فرایند رزرو تور را طی چند ثانیه انجام دهند.

 

قابل ذکر است جهت سهولت در رزرو و دریافت آنی کانفرم، پس دریافت ساین، از طرف MP travel اعتبار پنل کاربری مبلغ یک میلیارد ریال شارژ میگردد و همکاران میتوانند  با پرداخت اعتباری، کانفرم را دریافت و حداکثر تا سه روز قبل از حرکت تور با آژانس تسویه و مبلغ تور را به حساب آژانس جهانگردی مرز پرگهر واریز نمایند، بدیهی است در صورت واریز مبلغ قرارداد در زمان ذکر شده قرارداد ملغی اعلام میگردد.

نماداعتماد و اطمینان

نماد اعتماد سایت   MP Travel  

در راستای اعتمادسازی و جلب رضایت شما هموطنان عزیز، آژانس جهانگردی مرز پرگهر اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی کرده است. آژانس مرز پرگهر یکی از برترین آژانس های اجرا کننده تورهای داخلی و خارجی در جنوب کشور با نماد اعتماد است که در زمینه اجرای تور، رزرو هتل و خدمات ترانسفر در خدمت شما عزیزان می باشد.

یک آژانس مسافرتی با نماد اعتماد می تواند به شما اطمینان خاطر دهد که تمامی خدمات را با بهترین کیفیت برایتان فراهم کند. نماد اعتماد، تضمینِ انجام به موقع و بی دردسر درخواست شماست.

 

* آشنایی بیشتر با نماد اعتماد

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه ای است که از طرف مرکزی با نام توسعه تجارت الکترونیکی  که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، بعنوان تاییدیه به فروشگاه های اینترنتی داده می شود. برای دریافت نماد اعتماد، شرکت ها باید دارای مجوزهای مربوطه از مراجع ذی ربط حوزه فعالیت کسب و کار خود باشند، بنابراین با مشاهده نماد اعتماد در وبسایتِ هر فروشگاهی می توانید با خیال آسوده، به آن اطمینان کنید و از قانونی بودن فعالیت آن مطمئن شوید.

 

بر آنیم تا با کادری مجرب، همراه و همگام لحظات خوش شما باشیم!

MP Travel (آژانس جهانگردی مرز پرگهر)

سیاست حریم خصوصی کاربران

کاربر گرامی

بر طبق توافقنامه های موجود در این سایت،  MPtravelمتعهد می شود که به حریم خصوصی کاربران خود احترام بگذارد.

ما هرگز بدون اجازه از خودتان، دست به افشای اطلاعات خصوصی و فردی شما نخواهیم زد، مگر اینکه به موجب قانون توجیهی برای این کار وجود داشته باشد .

اطلاعات دریافتی از شما صرفا جهت انجام درخواست شما (مبنی برخرید تور ، رزرو هتل ، رزرو بلیط پرواز ، خدمات ترانسفر و یا بیمه مسافرتی می باشد.

 داده های شخصی دریافتی از شما، نزد MPtravel محفوظ بوده و با شخص یا شرکت ثالثی به اشتراک گذاشته نخواهد شد و تنها با مراجعه به پنل کاربری خود قادر به مشاهده آن می باشید، بنابراین در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشید.

تغییرات در سیاست های سایت

ممکن است   MPtravel هر از گاهی سیاست های کاری خود را بهبود و یا تغییر دهد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که هر چند وقت یکبار این صفحه را مطالعه کنید تا از تغییرات احتمالی سیاست های ما آگاه شوید. چنانچه هر سوالی درباره قوانین و سیاست های سایت MPtravel داشتید می توانید آنرا با ما در میان بگذارید.